Alla inlägg under januari 2012

Av Linn - 25 januari 2012 16:37

Hej!

Idag har det varit en ganska slapp dag i skolan för det var ju en kort dag och vi gick på en konsert på morgonen så vi hade bara 2 lektioner på hela dagen, Hemkunskap och Tyska så det var rätt chill.

I morgon har jag studiedag så det känns bra ^^


Förut fixade Melinda mitt hår, tupperade en massa och sånt :)

 

//Linn

Av Linn - 20 januari 2012 17:50

Hej!


Ursäkta för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft lust med att blogga, förlåt :/

orkar inte berätta allt vad jag har gjort när jag inte har bloggat och kommer heller inte ihåg vad jag ens har gjort haha.

Idag är det fredag iaf och jag har inte planerat något speciellt, det blir väl typ att kolla på tv eller något sånt.

Har fått en bättre dator nu också, skönt för att nu är det inte så himla segt som det var på den förra :D

skriver mer någon annan dag, pusshej.

Av Linn - 8 januari 2012 14:12

Tjo!


Idag hade jag tänkt att gå upp tidigt, hade satt klockan på 10.00 igår kväll och sen vaknade jag förut då men stängde av den och somnade om och vakna sen kl. 12 ungefär och det kändes inte så bra för jag kommer inte somna ikväll för har typ vänt på dygnet så det kommer bli jättesvårt imorgon att gå upp till skolan.

Har inte hunnit med så mkt idag har ätit frukost och suttit vid datorn typ och jag känner mig yr också, allt bara snurrar, känns jätteläskigt och jag vet inte vad det beror på.

Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt och jag hoppas att den här yrseln försvinner snart, ha en bra söndag.


Haha, bäst :D

 


Av Linn - 6 januari 2012 14:36

Hej!

Har inte bloggat något i år och förlåt för det och för den dåliga uppdateringen, har inte orkat blogga.

Får nästan ångest när man inte har bloggat på ett tag :o

men har inte gjort något speciellt, tagit de lungt för de mesta.

Men igår så bröt jag nageln, eller den sitter kvar ännu men sitter bara fast en liten bit, men kan inte dra bort nageln för att den har gått av jättelångt ner så om jag drar bort den så har jag ingen nagel på halva tummen! tog plåster på det för att det inte ska kännas så obehagligt

 

så kan det gå när man har långa naglar.

//Linn

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards