Alla inlägg under november 2011

Av Linn - 25 november 2011 23:48

Tjo


Sitter just nu och lyssnar på musik och chillar och tror nog jag ska gå och lägga mig snart för är as trött efter en hel skolvecka.

Redovisningen på föräldrarmötet i onsdags gick faktiskt jättebra och min engelska redovisning som jag gjorde idag så jag känner mig nöjd och lättad nu, äntligen över typ :D


har väl inte så mycket mer att säga,

 måste bara lägga upp en video som gjorde min kväll

jag dog lite! xD


//Linn.



Av Linn - 23 november 2011 14:28

Hej

ska på föräldrarmöte ikväll kl. 18.30-20.30 och vi elever skulle vara med på föräldrarmötet för vi ska redovisa precis som förra året igen och jag är verkligen inte taggad inför de, pinsamt och nervöst ju.

Är typ rädd för att tappa bort mig,darra i rösten, bli röd som en tomat, säga fel, aa m.m

men hoppas att det kommer gå bra den här gången för nu kan jag allt jag ska säga så nu tkr jag att det borde gå bra


Har inte så mycket att säga om dagen idag, typ en helt vanlig dag i skolan för mig.


 

Random bild från bildarkivet

Zolo in the window! ^^


Av Linn - 17 november 2011 17:19

Hej


Sitter just nu och pluggar på SO-provet som är tills imorgon och jag tror jag kan de men känner att jag inte kan de till 100 % men jag tror de går bra endå :) ska plugga på ENG glosor också, kul.

Aja men dagen idag var väl inget speciellt utan att DANSKEN min gamla NO ,ENG, MA lärare kom och hälsade på helt random, haha alla blev helt förvånade xD och sen hade vi Beep-test och jag blev ganska nöjd, hade förbättrat mig och jag har ju inte gjort något speciellt direkt förutom cyklat till skolan varje dag så de var ju bra

I morgon är de äntligen Fredag! :D


Ha en bra kväll.

Av Linn - 12 november 2011 18:05

Hellu


Tänkte göra ett test som jag hittade på Rebeckas blogg, ett tjej test ^^


-ALLA TJEJER GÖR TESTET- Är du en riktig tjej[x]


[x] Du har fler än 5 nagellack.
[x] Du har en parfym som kostade mer än 500.
[] Du har lösnaglar/ haft
[x] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på mobilen..
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[x] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[x] Du brukar/brukade gå på stan med din mamma.
[x] Du har haft rosa på ditt rum.
[x] Du har färgat håret
[] Du har slingat håret
[x] Du har alltid din mobil med dig.
[x](haha) Du dansar vilt när du är ensam hemma. :D
[x] Du går nästan aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[x] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan
[x] Du älskar att gå till frisören.
[] Du solar hellre än att bada.


DU ÄLSKAR:


[x] Skor
[x] Färgen rosa.
[x] Shopping
[x] Dekorationer
[x] Speglar
[] Skolan
[x] Delfiner
[x] Disneyfilmer
[x] Ljus
[x] Blommor
[x] Mjukisdjur


Shoppar/shoppat på:


[] MQ
[] Kompaniet
[] Victoria's secret
[x] H&M
[] Forever 21
[]New Yorker
[x] Gina Tricot
[] NK
[] Top Shop
[x] JC
[x] BIK BOK
[x] Kappahl
[x] CUBUS
[] Sisters
[] ida, josefine
[x] lindex


DU SÄGER OFTA:


[] Whatever
[x] Oh my god (omg)
[x] Vet inte
[]Cute
[] Hot
[x]Typ
[x] Visst
[x] Säkert
[] Ursäkta?
[x] Ofta
[] Daaah
[] LOL


LÄSER:


[x] Frida
[] Cosmopolitan
[] Glamour
[] Elle
[](har läst) Gogirl
[] Bravo
[](har läst)Julia
[] Wendy
[] Bravo girl
[] Star Flash
[](har läst) OKEJ


DU GILLAR DESSA FILMER:


[] Elizabetown
[x] Eva och Adam
[x] Freaky Friday
[x] Twilight/New Moon/Eclipse
[] Walk To Remember
[] Remember me
[] Where The Heart Is
[] Just My luck
[x] John Tucker Must Die
[] The holiday
[] Girls United
[] How To Lose A Guy In 10 Days
[x] Hannah montana the movie

DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[] tjejiga program
[x] Top modell
[] Project Runway
[] Desperate Housewives
[] The Simple Life
[] Men In Trees
[] 8th & Ocean
[] The OC
[] Laguna Beach/The Hills
[] Nip/Tuck
[] Gilmore Girls
[] One Three Hill
[x] Heroes
[x] Idol


[] 0-15 du är kille
[] 16-25 killtjej
[] 26-35 vanlig tjej
[] 36-44 fjortis varning?
[x] 45-69 fjortis bitch?
[] 70-94 värsta fjortisen ever


Haha tycker verkligen inte att jag är en fjortis bitch direkt.

Av Linn - 9 november 2011 13:28

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på typ en vecka men jag har typ inte orkat blogga men nu ska jag försöka bli bättre på de.

Så himla gött, jag slutade kl. 11 idag! vi fick håltimma på tyskan och då fick vi gå hem och kom hem typ halv 12 för åt först i skolan för orkade inte fixa mat hemma men jag trodde att det skulle vara god mat i skolan men hade läst fel så de var äcklig mat så de kändes onödigt men aja.

Just nu lyssnar jag på musik och tar de bara lungt och har inga läxor eller något tills imorgon så de känns bra! :)


Lägger upp en av Innas nya låtar Endless så braaa ^^

/Linn


Av Linn - 2 november 2011 22:02

Hej

Kom hem för typ 1 timme sedan från dagens shopping, blev inte så lång shoppingrunda för hade inte så mycket tid på mig men jag är nöjd iaf :)


tog bara en snabb bild på vad jag köpte

tröja och vantar från ginatricot, skor från skopunkten, puder från H&M, foundation från Cubus

 

Ha en bra kväll. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards