Alla inlägg under oktober 2011

Av Linn - 30 oktober 2011 16:36

Förut kom min pappa och visade att han hade fångat 2 stora spindlar som han hade hittat i garaget, var tvungen att ta kort på dom och visa dom för er


 



  

usch! :(

Av Linn - 27 oktober 2011 16:20

Hellu


Min dag idag började med att jag försov mig, vaknade halv 8 ungefär och fick panik! stressade hela morgonen och kom försent till skolan ca 5-10 minuter men jag var inte den ända som försov mig såg jag, men vi hade ingen matte som vi skulle ha för det hade kommit någon från tandvården och höll redovisning om tänder och fy vad äckliga och läskiga bilder hon visade, typ håliga tänder,tandsten m.m usch! och sen fick vi en tandborste också haha ^^

Annars har väl dagen i dag varit bra men tråkig som vanligt.

Fick också våra "omdömen" idag så vi vet ungefär var vi ligger runt för betyg som vi får till jul sen och jag är ganska nöjd :)


Har väl inget mer speciellt att berätta men snart ska jag träna på SO-provet som är tills imorgon.


 

Av Linn - 23 oktober 2011 18:18

Hej


Idag har jag bara slappat hela dagen och typ inte gjort någonting, det var både skönt att slippa göra något men samtidigt var de väldigt tråkigt haha xd

imorgon är de måndag igen och jag hatar verkligen måndagar, inte bra att de är den första dagen på veckan utan det är bara tråkiga ämnen, värst är pesten, har valt idrott där och det suger verkligen! :( okej ska inte klaga och skriva massa blablabla osv...

Aja det är väl bara att se positivt och se fram imot höstlovet :)


lägger upp en låt med Jedward också Bad behaviour

Haha, älskar musikvideon ^^


Av Linn - 21 oktober 2011 16:02

Hellu


Så himla gött att det är fredag igen och om en vecka är det höstlov! längtar sjukt mycket till de och jag hoppas att nästa vecka går fort. :)

Har inte så mycket att säga men kanske skriver ett till inlägg sen om jag orkar.

Ha en göddig fredag!


Från bildarkivet

 

Av Linn - 16 oktober 2011 18:41

Hej!


Förlåt för att jag inte bloggade nu i helgen som jag sa att jag skulle men glömde bort de typ :s men jag gjorde inget speciellt ändå har bara tagit de lungt den här helgen och de har varit så skönt att inte behöva plugga "finally".

Men förut gjorde jag en rulltårda iaf som blev riktigt god ^^

 

Mums, snart ska jag hoppa in i duschen och äta, så ha en bra söndagskväll.

Av Linn - 13 oktober 2011 16:13

Hejhej


Jag vet att jag är sämst på att blogga just nu men jag har bara massa läxor och prov hela tiden som jag måste göra och plugga till så jag har inte haft tid att göra några inlägg. Imorgon har jag ENG-prov som jag måste träna på och jag orkar inte, jag har pluggat hela veckan och helgen och det blir bara mer och mer läxor och prov men nu i helgen tror jag inte att jag behöver plugga något, skönt.

Aja ska inte sitta här och skriva massa bla,bla,bla...


Men jag tror att skriver mer imorgon så ha de gött! ♥

Av Linn - 9 oktober 2011 19:06

Hellu


Idag firade vi min bror som fyllde 21 idag!

jag ber om ursäkt för att jag inte har haft så bra uppdatering men det är skolan som tar all tid tyvärr

jag skulle ladda upp en bild men det ville inte funka så jag la in en gammal bild på hur jag ungefär såg ut idag

 

bilden är som sagt gammal den togs typ i mars i år

men såg ut så ungefär idag


Snart ska jag duscha,äta,plugga tror jag och städa rummet -_-

Men ha en bra kväll alla.


Av Linn - 8 oktober 2011 16:00

Så grym! ♥

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards