Alla inlägg under december 2011

Av Linn - 27 december 2011 13:32

Hej

På julafton blev det som vi hade planerat, åkte till min mormor och morfar och åt mat och öppnade paket först och sen åkte vi till min farmor och farfar och fikade och öppnade lite paket där med, sen på juldagen åkte vi till min mormor och morfar igen och träffade mina små kusiner och där öppnade vi paket också. Jag hade iaf en bra jul och hoppas att ni också hade det ^^

presenterna

 

det var inte allt men ändå


Sen igår var jag på mellandagsrean och guuud vad folk det var! köpte typ inget för att det var så mycket folk som trängdes och knuffades så jag orkade inte titta på något men det här var det ända jag köpte

topp från H&M och leggins från ginatricot

 

och sen så har jag gjort nya naglar :)

 

Ha en bra dag.


Av Linn - 24 december 2011 10:28

Julafton idag, det känns det verkligen inte som för det finns ingen snö eller någonting så det känns konstigt.

Ska åka till min mormor och morfar sen och äta julmat och öppna lite paket och sen efter de så åker jag till farmor och farfar och äter skinkmacka och öppnar paket där med, sen imorgon åker jag till min mormor igen för att träffa mina kusiner. :)

Ska göra mig i ordning snart så ni får ha en underbar jul alla!

 

God Jul! ♥ 

Av Linn - 19 december 2011 13:47

Hej

Hade tråkigt i lördags så ritade lite på datorn och då målade jag av en bild på den ena tvillingen i Jedward, John Grimes.

Blev ganska nöjd för att rita ansikten är inte min starka sida direkt :s

  

vad tycks?

Av Linn - 13 december 2011 21:30

Hej


Haha den här dagen har varit helt galen!

idag är de ju lucia och vi fick pepparkakor och saft i skolan och jag fick en bränd pepparkaka och saften var inte alls god så en i min klass fick de haha och sen fick jag skrattanfall när 9:orna lussade för skolan och de var väldigt pinsamt kan jag säga kunde ju inte sluta knappt, trodde jag skulle få gå ut men där hade jag tur men jag skrattade inte så högt.

Har världens träningsvärk idag också sen igår på idrotten, har ont överallt men mest i magen och armarna så varje gång jag skrattar eller hostar så känns det som om någon tar en kniv i magen på mig.

Haha jaa de var de, men igår när jag skulle cykla till skolan cyklade min granne in i mig så vi krockade och jag höll på att ramla av cykeln! haha men jag garva åt det sedan xD

Aja men tror jag ska gå och lägga mig nu för jag håller på att bli sjuk eller något tror jag för har fått en jobbig hosta och ont i huvudet och fryser hela tiden, inte kul men hoppas att de går över snart.

Oj vilket rörigt inlägg :s

 

Den där bjuder jag på.

Godnatt! :)

Av Linn - 11 december 2011 15:32

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft något att blogga om och har inte orkat heller men ska försöka blogga mer nu.

Idag har jag bara tagit de lungt och lyssnat på musik,suttit vid datorn och sådär och ska fortsätta dagen med det eftersom att de är söndag och jag orkar inte göra ngt


Lägger upp en låt också "Kiss me slowly" ♥

Ha en bra dag.

Av Linn - 1 december 2011 16:50

Hej


Skolan idag var faktiskt ganska slapp för vi fick håltimma innan lunchen så jag cyklade hem och åt istället så vi fick 1 timme och 30 min håltimma kan man säga.

Annars hände de väl inget speciellt men imorgon är de ju fredag igen! :)

känns jättekonstigt att det är 1 december idag för det känns verkligen inte som det, det har ju inte kommit ngn snö än och jag har ingen chokladkalender heller haha.


Lägger upp en dagens outfit också som jag typ aldrig gör

 

tog på mig mina öronmuffar innomhus för att det var så himla kallt ute så jag fick kramp i öronen hehe ^^


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards