Alla inlägg under augusti 2011

Av Linn - 31 augusti 2011 21:05

Hellu


Idag stannade jag hemma från skolan och jag tror nog att jag är hemma imorgon med, känns inte bra för jag tänker på allt jag missar och kommer efter men jag hoppas att jag kan jobba ifatt de sen. Men man kan ju inte råför att man blir sjuk. :/

Men jag har inte gjort så mycket mer en att jag har slappat och sovit och så men jag har också ätit blåbär haha. Min farmor och farfar kom med 2 L blåbär förut och då åt jag de och de var supergott för har inte ätit de på flera år typ.

     

Ha en bra kväll.

Av Linn - 30 augusti 2011 13:11

Hej


Min blogguppdatering är lite halvdålig just nu men de beror ju på skolan och allt och att jag har inget intressant att skriva om. Idag mådde jag inte bra för jag tänkte inte gå till skolan först men sen gick jag hem för ca 1 timme sedan för jag har jätteont i halsen,trodde att min hals skulle sprängas haha så ont hade jag. Men nu känns de lite bättre fast har fortfarande ont :/.

Aja men ska vila och ta de lungt idag.

Ha en bra dag.

 



Av Linn - 26 augusti 2011 20:51

Hej :D


Yes nu är de fredag, dagen jag har väntat på hela veckan. Den här skolveckan gick ganska fort endå och jag hoppas att den andra veckan kommer gå lika fort som den här. Men nu är det ju fredag och jag har åkt till City gross och handlat godis som jag ska ha sen när jag kollar på tv hihi ^^.


Pringles och kexchoklad

 Och jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men så är det när det är skola och när man inte har något intressant att blogga om, men det kan bli dålig uppdatering den här veckan som kommer för jag har jättemycket läxor som jag måste göra :/ men jag ska försöka att skriva något inlägg.


Ha en bra fredagkväll! kram.♥

Av Linn - 22 augusti 2011 19:56

Haj


Yes, första skoldagen är avklarad men de är ju bara 1 dag som har gått så det är ju 4 dagar kvar tills det är helg. Nu blir de det man får se fram imot varje vecka. Men iaf så hände det väl inget speciellt i skolan vi fick reda på vårat schema,fick nycklar,mappar och böcker och sånna saker, rätt chill endå men imorgon kommer de ju vara lektioner hela dagen och jag kan inte mitt schema men jag vet bara att det är Matte på morgonen :/ usch man kan ju inte tänka klart på morgonen. Aja sen fick vi en ny kille i klassen också, eftersom att en annan kille i min klass har flyttat så fick vi en ny haha. Inte så intressant men det kommer väl se ut så här resten av skolveckan så det kommer nog inte bli så mycket bloggande tyvärr men ska försöka blogga på helgerna om jag har något att blogga om då. ^^


Vet inte vad jag mer ska skriva men ni får ha de gött ,Ciao. ♥


Av Linn - 21 augusti 2011 16:44

Hellu :)


Eftersom att det är sista dagen på sommarlovet så åkte jag och små shoppade lite i lkpng och det blev 3 saker iaf. Jag är egentligen inte på bra humör för att de är skola imorgon men när jag har shoppat så blir jag alltid på bättre humör :). Men känner mig lite stressad över allt jag ska hinna med idag och att jag måste lägga mig tidigt och då kommer jag väl förmodligen inte kunna sova ikväll och så tänker man att man ska gå upp tidigt så kan man inte sova för de. Men hoppas att jag inte försover mig bara haha.

Aja här är lite snabba bilder på vad jag köpte


Skjorta från intersport

 

Stickad tröja från GinaTricot

 

och ett par örhängen från Åhléns

Nu är jag pank kan jag säga....


Ha en bra söndag.  

Av Linn - 19 augusti 2011 20:08

Hejsan


Idag kom äntligen min vinterjacka som jag beställde och den är jättebra! den sitter bra,den är bekväm,varm och mysig och desutom är den jättefin :). Jag är supernöjd verkligen, så nu blir det ju något bra att se fram imot vintern.

  

Nu ska jag njuta av den sista fredagen på sommarlovet med att lyssna på musik,äta godis och se på tv haha.


Ha det gött. ♥  

Av Linn - 18 augusti 2011 12:03

Hej


Igår var jag ju på Liseberg med Johanna men först shoppade vi lite eftersom att Liseberg inte hade öppnat en så jag köpte bara en rosa cardigan från ginatricot.

Sen när det hade öppnat vid 13.00 så åkte vi dit och hade grymt kul! åkte balder,kanonen,spinrock,lisebergsbanan,uppskjutet,
hanghai och uppswinget. Tror de var allt vi åkte och sen åkte vi ju dom flera gånger. ^^ Sen spela vi på hjul också och jag vann på Marabou och Center!

Det blev inga bilder därifrån eftersom att jag glömde bort att ta kort haha och sen regnade det också 2 gånger riktigt mycket men vi hade kul endå.


Cardigan som jag köpte

  

Och sen så kunde jag ju bara inte lämna den underbara staden utan att köpa en I ♥ Göteborg t-shirt

  Mina vinster!

  Det var sjukt kul! nu är det bara att vänta tills nästa år när jag slutar 8:an för då åker jag dit igen på skolavslutningen. :)


Ha en bra dag.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards